Kızlar kızıma oda yapmak istiyorum hep hayalimdi.
Şimdi oturma odam orta derecede geniş ve balkon bu odada mevcut.
Ben bu odayı yatak odası yapıp, şu an ki kullandığımız yatak odasını kızıma oda yapsam nasıl olur sizce?
Oturma odası aydınlık oluyor benim yatak odam karanlık ve geniş.
Kızıma o odanin içerisine masa sandalyesi bazasi dolabı ve oyun alanı düzenlemek istiyorum.
Nasıl fikir sizce ?
Ayriyeten bir odamız daha var ama odada yok yok kardeşimin yorganları benim yorganlarım kızımın giysi dolabı bazasi vs vs o odayı da oturma odası yapsam orası da karanlık oluyor.
Ay anlatabildim umarım ama sizce bu fikrim saçma mi olur bana bi akıl verin 😅🤭