Bebeğim 3,5 aylık erken doğum yaptım. 6 yaşında bir oğlum var 1.sınıfa gidiyor okuldan ikidir hastalık getiriyor. Çocuğum öksürüyor evde hava veriyorum doktor ilaçta vermiyor. Ama sanki çoğalıyor azalmıyor. Panik atak oldum gece hiç uyumuyorum altarnetif çözümü olan var mı acaba lütfen yardımcı olur musunuz