Neslninadeni Kızlarım merhaba bebeğim 13 günlük ve vücudunun her yerinde yüzünde bile kırmızı benekler oluştu nokta nokta her yerinde 3 gündür böyle evvelâ vücudunda başladı ertesi gün yüzünde gördüm. Bu nedir sizce korkmali mıyım
papatya_1125 Neslninadeni canım anne eğer Üşüyecek korkusu da çok giydirdiysen isilik olmuş olabilir Onlar da geçiyor
Ipkann Neslninadeni benim kızımda da oldu canım pudra sür onlar zaten geçer hemen Yenidoğanlarda oluyor
Neslninadeni papatya_1125 Allah razı olsun evet terliyordu epey şimdi rahat ve ince giydiriyorum belki de öyle olmuştur
papatya_1125 Neslninadeni canım pudra artık önerilmiyor bebeklerde hem ciğerine kaçma riski var �lla bir şey kullanacaksan bebek losyonları var veya temiz içerikli gül suyu var Arifoğlu
bhtsizbdvi Neslninadeni sudocrem al kesin çözüm benim de başıma geldi iki saate alıyor hepsini büyütecek bir şey değil kuzum ben de çok korkardım ahsha şimdi yeni şeylerleden korkmaya başladım 😅😅
Mediha123- Neslninadeni yenidoğan sivilcesi olabilir mi. Her bebekte oluyor bekim oğlumda da 10 15 günlükken olmuştu bir süre sonra kendiliğinden geçiyor
Tuanaveannesi Neslninadeni sivilcemsi kırmızı benek benekse eğer bizde de oldu, ilk anneliğim olduğu için üşüyecek korkusuna çok fazla giydirmişim sağlık ocağına gittiğimizde doktor hamazinc diye bir krem yazdı günde bir defa kullanmamızı söyledi 2. Gün geçmişti. 🥲
ahlas26 Neslninadeni isilik olabilir sıcaktan oluyo. Havalandırın yıkayın güzelce çok sıkı giydirmeyin bunalmasin ayrıca pudra kullanma
Sess Neslninadeni giysileri çok katlıysa ondan olmuştur veya anne sütünde bişeye alerjisi vardır belki de. Evin içinin ısısına göre doğru giydirin youtube da osman gönülal var cok doğru bilgilendirmeler yapıyor her konuda onu dinleyin.
nursenbaris Neslninadeni benim oğlumda da olmuştu sıcaktan olduğunu söyledi doktor la roche atopik ciltler için olan kremini önerdi onu kullandık 2 günde geçti. çok sıcakta tutma bebeğini serini daha çok seviyorlar
Sdmgc Neslninadeni sivilcemsi ucu olan beneklerse eğer bizdede oldu ama geçti doktorada sormuştum endiselenicek birşey değilmis yenidoğanda oluyormus
kasimonbes Neslninadeni tam o gun benimde kizimda oldu. Hemsireye foto attim isilik olmus dedi yanagina yatiyorsa terlemistir dedi. Banyoyu arttir bir de anne sutunden bir kac damla yuzune sur dedi oyle yapinca 2 gune gecti. Banyoyu da haftada 3 e cikardim normalde 2 yapiyordum havalar soguk evden de cikmiyoruz diye ama 3 e cikarinca cildi de güzellesti
delirmeceler Neslninadeni sıcaktan isilik olmuştur kesinlikle pudra sürme asla önerilmiyor gül suyu yada bunun için özel losyonlar var 1-2 güne geçer
1568888 Neslninadeni uzun süre geçmezse egzama olabilir bizde de oldu 19 günlükken uzun zaman geçmedi doktora götürdük hafif egzaması var dedi hametan yazdı 1 hafta düzenli kullandım geçmişti