4 ay atağı vs geçirdiğimizi hiç düşünmüyorum her zamanki bebeğimizdi farklı ağlamalar vs olmadı hatta gün içinde biraz daha uyudu ama büyük sıkı tımız Yenidoğan’daki kalma meme de rahatlıyor Arada meme de arada kucakta uyuyor memede uyuduktan sonra bazen uyku çok uzun oluyor ama çoğunlukla 50 dk oluyor . Kucakta gezdirme de de uzun sürüyor bazen ve kollarımız ayaklarımız mahvoluyor . Benim gibi olup ve çözüm bulan annelerimiz önerilerini bekliyorum lütfen