Bebeğimde süt alerjisi var, ve anne sütü yetersiz olduğu için ilk zamanlar aptamil kullanıyorduk taki alerji maması kullanması gerektiğini öğrenene kadar ardından alerji maması neocateyi deneyene kadar onuda kabul etmedi bebeğim açtı ve mecburen tekrar aptamile döndük sağım ve mama gidiyorduk ama artık sağımı bıraktım bebeğimdeki pamukçuk bana geçtiği için göğüs ucum kopacak seviyeye geldi çok ağrıyor ve kanıyor sagdikca mecburende mamayla tek kaldı ama bugün yine sancısı tuttu sıcak battaniye yaptım karnına koydum oda karnını taş gibi yaptı daha çok ağladı ve şimdi ağlaya ağlaya uyudu yavrum biliyorum bu devam etcek gazı çıkana kadar ama masaj dahi yapsam çıkmıyor ne önerirsiniz başka uzun oldu kusura bakmayın