Zuleyham Kızlar bebeğim 2 aylık bir haftadır bazen sarı cogunlukla yeşil kaka yapıyor ilk doğdugunda laktoz alerjisinden şüphelenmişlerdi ama sonuçlar temiz çıkmıştı baya kan falan alıp bakmıslardı şuan neden yeşil anlamadım normalmi
Esraaa55 Zuleyham seni emiyorsa yesşil agırlıklı beslendıysen ondan olabilir yada mama ile beslıyorsan mamada yeşil yapıyor kakasını bızımkı de yesıl yapıyor kaka tahlılı gapıldı bırsey cıkmadı doktor mamadan dedı