Merhaba bende yeni 2. Ay aşısı yaptırdım. Biraz ateşi çıktı diye az bir şey calpol verdim oluk oluk kustu hemde dokundu sanırım veya tadından dolayı öyle oldu. Ve çok karın ağrısı gaz gibi hareketler yaptı şimdi 4. Gün geçti Allah’a şükür, geçmiş olsun sizede