6 yaşındaki kızım pazar sabahtan beri ateşli,doktor influenza dedi ilaç başladık,2 kez serum taktı yok yok yok düşmüyor,geceleri uyku kalmadı gündüz ağzımda tat kalmadı çocuğum mahvoldu. Normalde antibiyotik ya da ialçla geçerdi bu sefer geçmiyor resmen. Başına gelen var mı ya psikolojim bozuldu hiç iyi değilim gerçekten