Suleeg ben bir iki ay kadar kullandım ama çok pişmanım. Örümceğe binip parkede rahatlıkla sağa sola kendini sürülüyordu desteksiz oturması bu yüzden çok geç oldu. Oturduğunda kendini orumcekte sanıp sürekli arkaya veya öne atıyordu. Doktorumuz bırak acil dedi bıraktım 15 gün sonra desteksiz oturdu. Tutunarak sıralamaya başladı emeklemeye başladı. Yürüteç özellikle erkek bebeklerde cinsel organlarını sıkıştırma yaptığı için gelişimi açısından da iyi değilmiş. Keşke hiç kullanmasaydım diyorum kimsyeede önermiyorum.. onun yerine ilk adim arabası alabilirsiniz