Esra25eylul Oglum bugun 2 aylik asisini yaptirdik cok agladi yavrum tylol verdim durdu simdi ateşine bakiyorum yok gibi atesolcerle de baktim orda da 36.7 gösteriyor ama atesolcerin bozuk olduguni dusunuyorum kendim atesinin olup olmadigini nasil anlarim
benkosarim Esra25eylul vücut sıcaklığı artmış gözlerinin altı kırmızılaşmış olabiliyor bazı bebeklerde dudağınızla alnına dokunun
AgentMom Esra25eylul koltuk altı ve alnına bakın. Elinizin sıcaklığına göre sıcaksa ateşi vardır. Ateş ölçerin bozuk olduğunu neye göre düşündünüz. Kendinizi de ölçün bir. Ama her aşı ateş yapacak diye bir şey yok.
Noname21 Esra25eylul ateşölçere değil kendinize güvenin bozuk çıkabiliyor Yanakları kızarır soğuk soğuk terler Dudakları kızarır bazen Avuç içleri ısınır şakakları ısınır
Ceylan578 Esra25eylul Bazı bebeklerde bu yazïlan yorumlar olmuyor benim bebeğimde hiçbir belirti olmuyor ne kızarıklık ne şisme nede ağlama oyuzden dikkat edin ben sadece ellerimle dokunduğumda anlıyorum ateş ölçerim var ama ellerimle de dokununca zaten sıcak geliyor bebek ama el ve ayaklarını değil vücuduna odaklanın belki sizin bebeğinzde benimki gibi hiç belirti vermiyordu benimkinin ateşi yükseldi hala uyuyordu ben duşa sokmusdum direk
Derya341986 Esra25eylul canım eklem yerlerini elinle yokla alnını da öpünce sıcak değilse ateşi yoktur
Esra25eylul AgentMom hemsire bu asi ates yapabilir dedi atesolceri olctugumde ikimizinde ölçümü hemen hemen ayni cikti aglama krizine girdi o yuzden belki atesi de vardir diye düşündüm arti med markasini kullaniyorum bu markaya herkes bozuk diyor o yizden o kaniya vardim
AgentMom Esra25eylul hemşire söyler ama herkeste ateş yapmaz. Ağrısı vardır. Ateşi ara ara kontrol et zaten alnı kulakları da kızarır. Anlarsın panik yapma. Şurubu içirmişsin bir bak huysuz olursa 4-5 saat sonra tekrar şurup ver
Esra25eylul Noname21 Aynen atesolcere guvenmedim zaten bu soylediklerinize dikkat ederim surubu verdim sakinlesti cok sukir