Pinar38 Kızlar bwbişlerin kıyaferkerindeki yemek lekelerini cıkartabilecek leke cıkarıcı öneriniz var mı. Elimde the elite home vardı aslında iyi cıkarıyor Du ama 2 seferdir kullanıyorum cıkarmıyor kesinlikle. Ne kullanıyorsunuz
Fatmalaz Pinar38 yeşil sabun öneririm benim oğlum ek gıdaya geçtiğinden beri blw yapıyoruz günde 3 4 kere üst değiştiririm başlarda bende birsuru leke çıkarıcı denedim hiçbiri işe yaramadı sonra annem biz sizin kıyafetlerinizi hep yeşil sabunla yikardik bı dene dedi bende makinaya atmadan önce sabunla citiliyorum miss gibi lekeden eser kalmıyor hem ucuz da
halamidagakaldirmislar E bebeğin kullandım, minoris kullandım ama şimdi kosla nın kullanıyorum hepsinden daha memnunum, eski mandalina ve yağ lekesini çıkardı
mombunny Bende neredeyse hepsini denedim. En iyilerden biri ebebek çamaşır suyu tozu. Çok inatçı leke ise kaynatın bu toz ile. Ayrıca mutfak bezlerini de kaynatın çok iyi. Çamaşır sodaları var . Ayrıca kosla vanish . Ufak bebeğimin kakası pijamalarına zıbına çıkarsa makina içşne 1 kapak vanish. Ön yıkamalı program- deterjan gözünede deterjan +camaşır suyu tozu soda karıştırıp koyuyorum. Ekstra durulama açıyorum hiçbişey kalmıyor . Her zaman ilk müdahale daha etkili