B-alprsln Rezene çayı filan kullanmayın bayan yazmış. Uzun vadede süt azaltıcı ve alerji yapıcı özelliği var. E-lactamia dan bakabilirsiniz. Bebekler ilk 4 ay memede yaşarlar. Göbek bağı gitti bir tek bildiği meme var. 😊 Korkar,güvende olmak ister, dünyaya adapte olmaya çalışır, gazı olur , sizin kokunuzu ister. Bunlar sadece örnekler. 4 aya kadar sizin memenizden başka bildiği bir şey yok 😊 4 aydan sonra çevreyi tanımaya başlayacak. O zaman emme sıklığı azalır ilgisi azalır. Bu günleri değerlendirin. Kendinize sling alın. Çok faydasını göreceksiniz 😊 bol bol ten tene gezin koklayın mis gibi. Allah analı babalı büyütsün. Size de çok geçmiş olsun 🙏🏻