18 aylık kızım sabah 8,9 gibi kalkarız öğlen 1 den 3 r kadar uyur akşam 9 da yatar dı şimdi 9 da yatıyo gece 3 de kalkıp 6 ya kadar oturuyo sonrada 10 da uyanıyo 3 gündür böyle bugün gündüz uyutmadım 7 de yattı bakalım gece nasıl geçecek başına böyle bişey gelen varsa çözümünü buldumı havalardan sürekli evde bu yüzden mi kuzular nolur bişey diyin sesimi yükselmeye başladım sonra da oturup ağlıyorum kıyamıyoeım 😕