Benim oğlum 4 aylıkken sağ tarafına dönmeye başladı ama sol tarafına dönmüyordu. 6. Aya kadar bekledim sola dönmedi. Çocuk fizyoterapistine götürdüm reflekslerine baktı kontrol etti bazı hareketler gösterdi hergün bunları yapın bir sorun yok dedi.hergün yaptık hareketleri. Bir hafta sonra kendi kendine sol tarafına da dönmeye başladı. Zor geldiği için uğraşmak istemiyormuş bizim fasülye 😃 dizinde belki öyle birşeydir. Zor geliyordur. Fizyoterapiste götürün bekleyip geç kalmayın.