Eslemdemr0308 benim kızım da doğduğunda hiç yok denecek kadar azdı sonra o saçları da döküldü erkek gibi hala biraz biraz uzuyor çok değil ben takmıyorum yani elinde sonunda çıkar hatta annem şey diyor saçları daha gür olacak kızım bak gör diyor inşallah diyorum bende 😂😂😍♥️