Arkadaşlar merhaba bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim . Bundan yıllar önce daha evlenmeden açılmış bı iş davam vardı. Avukatla ara ara konuşup bilgi aliyordum. 1 ay önce de davayı kazandım. 17 gün önce de para avukatın hesabina yatmış. Dünden beri avukatı,asistanını arıyorum telefonlarımi acmiyolar. Gerçekten böyle birşey olabilir mi? Napabilirim ? Eşimin haberi yok bu durumdan .