Kızlar 5. Ayda atak olduğunu hiç okumamıştım ama bizim 4. Aydan beter geçiyor… sizler heler yapıyorsunuz?
Bizde sürekli bi ağlama, mızıldama, sürekli emmek isteme var.. gece bile saat balı kalkıyor artık o kadar yoruldum ki.. işe başladım acaba diyorum işe gidiyorum diye mi böyle çocuk ama gündüz annemle gayet mutluymuş yani sadece sürekli yanında biri olsun istiyor diyor o da.