BirDuaMeselesi vallahi oyle benim kiz 2ay 1haftalik gecen hafta ben hastayim ilac kullanmak zorunda kaldim emzirirken sutten aliyo oda hararetleniyo atesi oynuyo diye bu haftaya salladik 2ay asisini benim onumde 6aylik asisi yaptilar bebege 5li karma diye asinin biri yok gelince haber etcem dedi ebe onlara neyse biz isimizi hallettik eczaneye gittim baktim parol e dedim doktor calpol yazdim dediydi o yok elimizde abla degil bizde kimsede yok bu sabah zamlari acikladilar ya bu hafta dagitirlar artik dedi e bu rotayla menenjitler ne kadar oldu dedim rotanin biri bin küsur,menenjitinki biri 900kusur olmus sayende gorduk bizde diye konusmasi gecti daha bu sabah