Kızım 3,5 yasında salı günü olduk. Ben cok telaşlıydm ama aşırı rahat oldu. Yanımdan almadan önce sakinleştirici ve narkoz etkisi olan bi içecek verildi . Onun sayesinde sürekli ağlayan cocuk gitti . Durup durup gülmeye başladı kendisini dik tutamaz hale geldi by by yaparak ameliyataneye girdi. Çıktığında da baya uyudu kendisi uyandı ve sonra hic bişeyi yoktu. Hatta kızım diyete de pek uymadı ilk günğ aksamı kek ve pidenin yumusak kısmını yedi🤦🏻♀️ ama hic bişey de olmadı. Cumartesi kontrol var iyi ki yaptrdım cocugum rahat uyuyor son zamanlarda boy uzaması sa durmustu bence geniz eti olan herkes yaptrmalı.