Kizlar e devletten ödeme yapmaya calisiyorum ama kurum ismi yazmiyo nasil yapabilirim alakasiz yerlerin kurumu cikiyo bulundugum yerin cikmiyo. 173 tl elektrik yardimi yatmiş faturam 235 gelmiş hayatimda bu faturayi odemedim daha yardim verdik diye bindirmisler 😂 gündüz tv asla acilmaz bi buzdolabi aktif calisiyo aksamlarida tv ısığiyla duruyoruz kıstıkca fazlası geliyo 😀 neyse kurumu nasil bulabilirim bilgisi olan varmi yoksa ptt ye.i gitmem gerekiyo