Deletedmom_123 Kızlar sleepy natural kullanıyorum bi tanıdığımız fabrika da çalışıyormuş bundan indirimli temin edebilirmiş nasıl sızdırma ya da başka sorunu var mı
mehmel54 Deletedmom_123 ben sadece 1 bez kullandım kızımın özel bölgesi yanık gibi pişik oldu hemen attım çöpe
Hasmeftun Deletedmom_123 bebegim 7.ayina girecek ilk 5 ay canbebe kullandım çokta memnunum şimdi her markette satılmadigi için mecbur sleepy natürel kullanıyorum kullanmanizda sakınca yok diye düşünüyorum her çocuk ta farklı etki eder ama ben cok memnundum
Faymer Deletedmom_123 ben oğluma kullandım çoook memnun kaldım eyer ikinci bir çoçuğum olsa yine canbebe alırım sızdırma olmadı pişik olmadı primadan sonra canbebe kullandım ikiside aynı incelikler emicilikleri
Sarikuzumalp Deletedmom_123 Ben hep canbebe kullandım oğluma. Çok iyi bir bez bence sızdırma falan yapmıyor. Ama yakınızda ki marketler de varsa deneyin. Her markette olmuyor çünkü dedikleri gibi.
alpsmother_ Ya ben de bu bezi denemek istiyorum ama hiçbir yerde göremiyorum nerelerde satılıyor canbebe 🧐
livanurvealpinannesi61 Deletedmom_123 can bebe çok iyi ben 15 ay kullandım oğluma hiç bir sorun yaşamadım. Pişik sızdırma yapmadı hiç.
alpsmother_ livanurvealpinannesi61 ipa bizim Burda hiç duymadım ama A101 e bir bakıcam o zaman teşekkür ederim 🙏🏻😊
Mucizeem Ben kızıma hep canbebe kullandım hiç bir sızdırma yapmadı. Sadece bir kere yaşadım yetkililer ile görüştüm aldığım pakette sıkıntı vardı sorunu hallettiler onun dışında hep canbebe kullandım gayet iyi bence
Pamukannesi58 Deletedmom_123 bu bebekten bebeğe değişir canım.benim kızımda poposuna yara yaptı 0 beden almıştım bir ay öyle kullandım sonra primaya geçtim yarasına kanaması da geçti.