Kızlar kuzenim pazartesi günü doğum yaptı sütü gelmediği için mamaya başladılar 30 cc şeklinde. Ama sanırım doymuyormuş yani karnı tok olduğu halde ağlamaya devam ediyormuş. Yenidoğan 300 cc başlanıyor zaten, ben bebeğimde bi ara 45e çıkmıştım ilk doğduğu zamandı ama ne kadarlıkken 45cc vermiştim hatırlamıyorum.
Her zaman açlıktan değil gaz veya damak kızışıklığından ağladıklarını belirttirm onlarada.
4 günlük bebeğe 45 fazla mı gelir bi deneseler?