Merhaba anneler kızım 7 ay 20 günlük alt 2 dişi çıktı şimdi de attan azı dişleri çıkıyor çok huzursuz hiçbir şey yemiyor emmiyor emdiği zamanda ısırıyor. Isırdığı zamanda kolay kolay kanatmadan bırakmıyır kaşıntı için gel granül falan kullanıyorum ama yetmiyor galiba sizler ne önerirsiniz kaşıntısını kesmek ve ısırmayı önlemek için