Qwee Ceyfer bende 1. Aydan itibaren kullaniyorum 6 ayligiz 2 numaraya geçtik onu fazla emmiyor onceden olsa bitiriyodu hepsini acaba numara değişikliğinden olabilirmi yoksa ek gidyaa geçtiği içinde olabilirmi
nerminsari kusura bakmayın, nete giremedim. bana komşum hipp mamayı bakanlık toplatıyormuş, içinde zararlı birşey çıkmış dedi var mı bilgisi olan. çok endişe ettim. kime soracağımıda bilemedim
Ceyfer nerminsari öyle bisey duymadim hipp mamanin anne sutune en yakin oldugunu biliyorum ve doktorumuz da hipp oneriyo.
zeynepzeze Sarılık olduğunda doktor destek amaçlı mama başlamıştı. Hangisini alayım dediğimde hipp combiotic dedi. Hangi marka olursa olsun bebek ürününde olsa ben tam doğal olduğuna inanmıyorum. Her şey para kazanmak, sağlık vs değil