Arkadaslar tecrübesizim ne yapsam bilmiyorum
Bebeğimin 2.dişi patladı salya başladı salyadan öksürüyor gibiydi bi kaç gündür hafif ateşi de oluyodu
Yalnız dün gece 2 kere fışkırır gibi kustu. Ateş de eşlik ediyor.
Emmek istemiyor suya bile tiksinerek bakıyor
Bebeğim 8 aylık
Bu saate kadar ara ara ateşi oldu ama kusmamıştı tekrar kusunca endişelendim. Geç oldu doktorumuz da yok. Üniversite hastanesine götüreceğim. Yalnız bu durumu yaşayan var mı? Salgın mı? Rota mı sizce? Midesi bulanan bebeğe acil olarak ne yapıyorsunuz?