Glshn Güzel annelerim ilk adım ayakkabısı olarak ne önerirsiniz kullanıp memnun kalanlar yardımcı olabilirmisiniz
mehmel54 Glshn birkaç hafta oluyor vicco aldım. Benim kız ayağına bir şey giymeyi pek sevmiyor ama yine de beğendik gibi. Görünüşü hoşuma gitti açıkçası
duyguanne Glshn vicco alın bence biz hala vicco marka kullanıyoruz geçen ay Adidas aldım bi saat sonra ayaklarımın altı kırmızı noktalar oldu 3 yaşa kadar vicco kullanma kararı aldım 😂
Demeteymenim Biraz arastirdim vicco en çok beğenilenler arasinda ben onu almayi dusunyyorum size de fikir olsun 🤗
Elika00 Glshn ayakkabı hafif askında ama bence çok abartıldı ben şimdibaşka marka alacağım araştıracağım