Tutikoo 1 aylık olmadan bile karda dışarı çıktık soğuktan hiç korumadım aman üşümesin demedim. 12 aylık olacak sıcağı sevmez kolay kolay hasta olmaz. Gece uyurken üstünü örtmez buna rağmen hasta olmaz. Bence de soğuk değil sıcak hasta eder. Eşini dinleme çıkmak istiyorsan al çocuğunu çık. Ben sezaryenli olduğum ve bel ağrım olduğu için tek çıkmaya cesaret edememiştim eşimi tehtid ede ede çıkartmıştım kendimizi. Zamanla o da anladı zaten.