Ogrtmn Arkadaşlar merhaba 2 aylık bebeğim var ne biberon ne emzik kullanıyorum ama emzirmeye çalışırken ağlıyor huzursuzlanıyor
Kerem0210 Ogrtmn meme reddi atakla ortaya çıkıyor. Geçici siz sabırla ama bunaltmadan emzirmeye devam edin. Benim oğlum da iki aylık atak haftası bitmek üzere yavaş yavaş düzeliyor
Ebruliiiiii Ogrtmn uykuluyken emzirmeye çalış ben de aynı durumdayım 2 aylık kızım var en iyi uykuluyken emiyor diğer türlü memeyle savaşıyor
yasemibrahim Ogrtmn benim kızımda 2 aylık gece uyanıyor 3 saatte bir ve o kadar az emiyo ki memeyi istemiyo kucagımda uyuyo öyle
Ogrtmn Evet uykuluyken emziryorum ama nereye kadar bu böyle olucak 😓 bayadır böyle emiyor atak haftasından değil sanırım çok yıprandım