Dogum yapalı 2 bucuk ay oldu. 2 gün boyunca ara ara çok fazla kasık ağrısı yaşadım. Sonrasında kan gelince adet oldum dedim ama rengi açık kırmızı. Lohusalik kanamasında olduğu gibi. Ve sadece genellikle tuvalete çıktığım da geliyor. Bu kanama mi adet mi oldum yoksa çözemedim. 2 gün oldu olalı ve şuan azalmaya başladı.