3 ay 3 günlük bebeğim durduk yere ağlıyor. Yatağa koyunca anakucagina koyunca koltuğa yatirinca bez değişiminde falan çok ağlıyor kucağıma alinca susuyor. Emmek istemiyor 3 saati geçiyor yine emmiyor memedeyken kendini geriye doğru atıyor ağlıyor veya tam emerken memeyi birakip bana bakip gülüyor. Atak haftası mi acaba neden böyle yapıyor ?