Elanin_annesi1 Pazartesi günü başladı bizim hafif ateş dişi çıkıyor ondan sandım baştan doktorda sadece calpol ver demişti, sonra 3. Gün kusma başladı bugünde ishal başladı. İshal olmasa idrar yolu enfeksiyonu gibi gözüküyordu ama ishal olunca rotadan şüphelendi doktorumuz. Günde 6 defayı geçerse ishali test yapılacak kakasına 😓 inşallah hemen atlatır, sizin bebeğinizde de inşallah birşey yoktur hemen geçer ateşi bulantısı 🙏🏻