Tubiknr kendinizi lütfen yıpratmaya bizlerde insanız etten kemikten ve bir anımız diğerini tutmayabiliyor duygularımız her an değişebiliyor..olmasa iyi olurdu tabi ama zaten olmaması için kendinizi yeterince tutmussunuz, bundan sonraki süreçte daha dikkatli olacağınızı kendiniz daha iyi biliyorsunuz ..