Kızlar oğlum 5 yaşında anaokuluna yeni başladı okul açıldığından beri 3-4 kutu antibiyotik bitirmişizdir daha 10 gün felan oluyor antibiyotik biteli bugün gene bogaz enfeksiyonu dedi doktor herkesmi böyle ya ? Çok zararlı değilmi bukadar antibiyotik içmesi.Tüm vitaminlerini veriyorum her türlü sebzesini meyvesini yiyor sarımsak kürleri vs hep yapıyorum hergün kestane balı ceviz karışımı veriyorum,kefir tüketiyor haftada bir iki kez sağlıksızda beslenen bi çocuk değil anlayamadım.