Kızlar bebeğim 6 gün sonra bir yaşına giriyor. Normal de akiam 20:30/21:30 arası uyurdu gündüz de 2 uyku yapardı. Sabah 8:30/9:00 gibi kalkıp 2 saat dayanabiliyor anca uykusu geliyor uyuyor 2 saat de. Üç gündür akşam uyumaya götürüyorum asla uyumak istemiyor ağlıyor kıyamet kopuyor odasına getiriyorum oyuncaklarla çok mutlu uyuyor böyle olunca da 23:00 gibi uyuyor. Acaba tek uykuya mı geçmeye ihtiyacı var. Henüz erken değil mi tek uyku için. Mesela bugün 2.uykusuna da yatmadı ağladı uyumak istemedi. Napsam bilmiyorum bir hatam mı var doğdugundan beri uyku düzenine dikkat ettim. Şimdi neden böyle oldu anlamadım