honeyson Sevgili anneler havaların soğumasıyla Ne giydireyim konusu kafamı çok kurcalıyor. Doğduğundan beri hep akşam saat 7 de banyo yaptırıyoruz. Özellikle banyo yaptığı akşamlarda gece uykusuna geçtiğinde şapka takmalı mıyım?
Deletedmom378 honeyson ben banyo yaptırmadan bile giydirmek istiyorum şapkayı aslında bebekler kafasından alırmış soguyu bu lafı duyduğum günden beri endişeleniyorum kış gelince ne yapıcam diye
Elvan125 honeyson bende şapkayı seviyorum ama doğduğundan beri taktirmyo başına iki ay 6 günlük Ankara soğudu gündüz yine iyi sabaha karşı epey soğuk oluyor doğalgaz acicaz bu geceden itibaren
Emsa Bende bu durumu cok merak ediyodum ama bn iki gundur takiyorum bide grip oldu ne yapacagimi sasirdim duzenimizde bozuldu