Selam , 3 ay 13 günlük oğlum, dün öğlen nimenrix ilk dozu oldu oğlum, ateş yapmadı çok şükür ama dün akşamdan beri mayışık sürekli, 1 saat uyanık kalınca hemen uykusu geliyor, normalde zor uyuturum hemen uyuyor dün aksamdan beri ve emmede isteksizlik var, sanki acıkmıyor çocuk, dün akşam 10 da uyudu, gece 3bucukta kendim uyandırıp emzirdim, yoksa onuda emmeyecekti. Öğlende 12 bucukta emzirmistim en son, 3 bucukta kendim meme verdim 2-3 fırt alıp uyudu yine. Niye acıkmıyor bu cocuk. Aç kalıyor diye üzülüyorum. Normalde 2-3 saatte bir meme diye cıldırır, acıkmasa bile keyfine emerdi. Cok üzülmeye basladım. Doktora söyledim kendi haline bırak istediginde emer diyor ama benim cocugum dün böyle degilken bugün neden böyle oldu. Meme reddi degil eminim cünkü gayet sakin memeye aldıgımda agzında tutuyor memeyi, en fazla 2-3 fırt alıyor sonra memeyi emzik gibi emerek uyuyor. Aşıdan dolayı geçici bir durumdur degil mi? Doktor gece uyanmazsada uyusun bırak dedi. O kadar saat aç kalabilir mi bilemiyorum normalde gece 2 kere uyanırdı🥹 bu aşıyı yaptıran aynı etkiyi yaşan varsa yazsın lütfen 🥹😢