Ecrina Kızlar kızım 8 aylık mama içiyor eczacı mama kullanan bebek 6 aylıkken başlayabiliyor balık yağına diye söyledi, kullanan var mı???
Bebegimm1 Ecrina 1.5 yasindayken kullanmisti bebegm o kadar erken verildigini duymadim ustte kalsin postunuz
Nevbahar Bende en erken 1yaş diye biliyorum 1yasindan once kullanilmaz diye biliyorum okudum hatta bir yerde ve doktorda oyle demisti 1yasindan sonra haftada 2kere balik.tuketmiyorsa 1tatli kasigi kullan demisti