Kızlar ben duphaston kullandım adetim gecikti 2 gündür kullanıyordum fakat bugün lekelenme oldu önce kırmızı kan geldi şimdi kahverengi normalde bu ilacı 5 gün kullandıktan sonra olmam gerekiyordu eğer adet olacaksam ama neden böyle oldu anlamadım bi keresinde de kullanmıştım ama ilacı bıraktıktan sonra olmuştum aranızda böyle bi durum yaşayan var mı yada bu konu hakkında bilgisi olan?