Merhaba annelerim ilk çocuğum tecrübesizim sürekli bebeğim 2haftaya bir ateşleniyor dişlerinin çıkarma evresinde köpek dişlerini çıkartıyor sıra onlara geldi çünkü önceki dişlerde ateşlenme filn yoktu doktora götrdüm hafif bir boğaz enfeksiyonu var ama bu dişten de kaynaklı olabilir dedi antibiyotik yazdı kızımı ishal yaptı rahatsız oldu bıraktım geri diğer antibiyotiklerde alerji yapıyor yani doktor normal diyor ama biz çok evham yapıyoruz bu süreç böyle mi oluyor lütfen beni aydınlatın yada sizde nasıl oldu merak ediyorum yardımcı olun lütfen çok üzülüyorum….