Merhabalar. Bir haftadır 28 aylık oğlum da hasta. Ateş, öksürük, burun akıntısı derken şimdi de gözleri kırmızı, gözyaşı akıyor ve ara ara uyuyunca çapaklanma oluyor. Bu durumdan endişe etmeli miyim? Bu da "üst solunum yolu enfeksiyonu"nun bir parçası mı yoksa farklı bir durum mu? Bilginiz var mı acaba