1__anne Sünnetimiz 3 ay 2 günlükken oldu iki gün sonra tam 1 ay olacak yaptıralı ama hala dikişi var kanama vs yok biraz şişlik var sizce bu normal mi beklemeli miyiz yoksa doktora götürelim mi
Ronron 1__anne benimde oğlumun dikişleri çabuk düşmedi 27.gününde kontrole gtrdüm çıkardı keşke siz daha önce çıkarsaydnız dedi çıkardıktan sonra dikişleri o gün çok huysuzdu acıyordu heralde şişlikte geçti sonra
Melekbas 1__anne suruyor normal iltihap yada kanama yoksa korkmayin 1 ayi biraz gecmisti dusmesi bizimde
Eylul05 Ronron yaaa dikişler tutulur mu onlar zaten kendiliğinden eriyip düşüyor ya yarayı yirtsaydin nasıl böyle biseyi göze aldın ya dikişler çekilir mi hiç
BebekC 1 aydan fazla sürdü oğlumun dikişlerinin düşmesi. Bir sorun yoktu. Uzun sürebiliyor, başka sorun yoksa sıkıntı etmeyin bence.
1__anne Melekbas BebekC Yok gibi görünüyor sadece pipinin alt kısmındaki sünnet derisinde beyazlık var o iltihaplanma değil galiba bilmiyorum akıntı hiç görmedim çünkü
Ronron Eylul05 yavaş yavaş çıkardım dikişleri ama doktor dedi bana yoksa bende asla cesaret edemezdim