Olric11 3 yıldır kullanıyorum ama bir türlü iki tepsi atmaya casaret edemiyorum Milyöf ve tahinli kurabiyeyi aynı anda atsam, Hangi ayarda atmam gerek alt üst mu ? Yoksa fan mı kullanmam gerek ? Bunuda soramazsın diyen olursa vallahi kızarım 😅
efelinamoms Olric11 ben şurda bekliyim bende 1,5 senedir kullanıyorum 2 tepsi börek çıkıyor ayni anda atamıyorum korkuma ☺️☺️
bebislimom Olric11 ben denedim birinin altı pişmesi birinin üstü 😂 sonra ayrı ayrı birinin altını pişirdim birinin üstünü 😂 tavsiye etmem
Olric11 efelinamoms kimse yazmadı ama ben iki tepsi koydum arkadaşım Alt üst ayarda Arada yerlerini değiştim gayet güzel oldular
efelinamoms Olric11 ya evet bazen bakiyorum herkesin postlarina 50den fazla yorum geliyor bende post acinca 10 bilemedin 12 yorum.geliyor faydali bilgileri paylasmak zor geliyor insanlara 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ neyse denemissiniz ikisinide firinin kendi tepsisini kullandinjz degilmi
Olric11 efelinamoms benim bazı postlarıma 0 yorum olduğu bile olmuştu 😅 evet evet fırının kendi tepsisi
Olric11 bebislimom dün kimse yazmayınca ikisini attım ilk defa korktum o kadar malzeme çöp olmasa bari dedim ama öok şükür piştiler
Minnakordek Ben şoktan alpina aldım iki tepsi atıyorum hep gayet güzel oluyor da şey yapmak lazım yer degistirmek gerekiyor
efelinamoms Olric11 ☺️☺️☺️ çok iyi yer değiştirmek önemliymiş bak demekki yerlerini belli araliklarla degistirmek gerekiyor ☺️☺️ ay cok iyi ya zamandan tasarruf elektrikten tasarruf şimdi diyecekler zatwn ne kadar sürede pişiyor diyede bide firinin kendini soğutmasi flan derken bi dunya elektrik gidiyor