Belissimo 1 yaşında kızım var artık yemek yedirmek işkence gibi. Her yemeğin sonu o da bende ağlayarak bitiyor. Ne pişireceğimi ne yedireceğimi şaşırdım. Rüyalarımda bile ne pişirsem acaba diyorum. Kesinlikle normal ağzını açmıyor illa eline telefon vericeksin şarkılara bakarken 4 5 kaşık anca. Sonra kusar gibi yapıyo ağzındakileri çıkarıyo döke saça koydugum yemeğin 3 te 1 i ancak bitiyo her öğünde bir çay bardağı kadar ancak yemek yemiş oluyor kahvaltıda aynı şekilde ağzına verdiğim şeyi yutmuyor tabak elimde 1 saat kalıyorum. Yeter artık bıktım yemiyosa yemesin aç kalsın o zaman diyerek ağlamaya başlıyorum bende. Ben ne yapmalıyım bana yardım edin yemek saati gelmese diye saate bakıyorum sürekli bıktım bu ızdıraptan
Nehirmasal Belissimo halamın oğlu öyleydi en sonunda yemeğini tabağa koydu umursamadıkça şaşırdı çokta acıkınca yemek istedi sende öyle yap canın allah sabır versin
Gzd Belissimo kendi eliyle yiyebileceği şeyler verseniz yemiyomu o şekilde, oğlumda öyleydi önüne koyuyodum kendimde onun karşısında yiyodum eliyle oynaya oynaya yiyodu