6107 13 günlük lohusayım. Dikişsiz normal doğum yaptım. Kanamam 1 hafta adet kanaması gibiydi, şimdi ise sarı kokulu sıvı geliyor. Akıntı gibi de değil tam olarak. Normal mi bu ? Doktorum 40. Gün gel dedi. Enfeksiyon olabilir mi acaba
Taramtaram 6107 ben de normal doğum yaptım dikişlerim çok fazlaydı berbaaat bir koku vardı öyle böyle değil çok rahatsız ediciydi iki hafta sonra gittim doktora ertelemek zorunda kalmştm gitmeyi iki ayrı fitil verdiler biri bitince diğerine başladım şimdi koku varsa enfeksiyon riski yüksek bence gidin isterseniz koku çok rahatsız ediciyse