Bebeğim 6 aylık, dün ve bugün inanılmaz derecede huy değiştirdi. Öncedende kolay bir bebek değildi ama bugün anlam veremediğim şekilde davranıyor. Mama içmiyor, yapıyorum yarısını içiyor, yarısı çöp oluyor. Bezini sık sık kontrol ediyorum. Ama uykuya dalamıyor. Dün gece 3te uyudu, 7de uyandı. 8de uyudu 9 buçukta uyandı. Ve hala uyumuyor. 🥺 Kahvaltı yapmadım, ev umrumda değil zaten. Bu şekilde devam mı edecek yoksa düzelecek mi? İnanılmaz derecede başım ağrıyor.😢