linamommmmm Bende kızımda feci şekilde hastayız ne yapsam toparlanamadım bir türlü. Kızımın ateşi de çıkıyor arada 38 falan oluyor. Bu salgından nasıl kurtulacağız? Ne yapmam gerekiyor çabuk toparlanmamız için
Ogzshn linamommmmm 10 aylık oğlumu gece acile götürdük burnundan sürüntü testi alındı influenza(domuz gribi) için ve malesef pozitif çıktı doktoru bu gribin ilaçlarını yazdı şükür iyiye gidiyor gibi
Hayatiseyretmeyegelmisim 1 aydır yeni başladım toparlamaya domuz gribi almış başını gidiyor herkes hasta 🥴