poncikci kızlar bana geçen sene doğalgaz yardımı çıkmıştı 2 defa yatıcak dendi ama 1 defa yattı, bu sene arayıp sorduğumda tekrar başvuru yapmanız gerekiyor dediler. bunun hakkında bilgisi olan var mı? madem 2 defaydı da 1 defa yattı hakkımı yediniz yani
Ruzgarsmom1 poncikci kabul edildiyse tekrar başvurmaya ne gerek varmış ki? Şey de olabilir mal falan almışsanız yardımınızı iptal etmiş de olabilirler yoksa aldığınız yardıma tekrar başvuru istemeleri saçma olmuş
poncikci Ruzgarsmom1 yok valla aradığımda 2 defa yatıcaktı 1 kez yattı neden böyle demiştim. o geçen seneydi bu sene için yeniden başvuru yapmanız lazım dediler, bu seneki başvuruyu da kabul etmediler zaten
Ruzgarsmom1 poncikci bilmiyorum pek de fikrim yok bu konuda ama saçma yanı kabul olmuş bir yardımı iptal etmiş olmaları lazım ki tekrar başvuru istiyorlar