AleynaNur228 öncelikle kesinlikle amacım moralinizi bozmak yada sizi telaslandirmak değil ki inşallah yasamazsaniz benim bebeğimin de kesesi 5 haftada kaldı ve bebeğimde 8 haftaya kadar yasaya bildi ve sonra kalbi durdu bu tarz durumlar eksik kromozom dan kaynaklı oluyormuş inşallah ki böyle bisy yasmazsiniz ama bana da bu şekilde önceden açıklayan birinin olmasını istersjn kendimce çünkü doktorla ona göre konuşabilirim hic bisy bilmedigim için kalp atışını duyunca umitlendik iyiye gidiyor diye ama dayanamadı lütfen beni yanlış anlamayın bende dah yeni dün kürtaj oldum belkide şu an size bile duygusal olarak yazıyorum