3 ay oldu doğum yapalı 90 ile girdim doğuma 1 ayda 80 düştüm 10 kilo kendi kendine gitti fakat 5 kilo kaldı boyum uzun olduğu için göbekli gözükmüyorum ama pantolon olmuyor giyerken çok zorlanıyorum bu morelimi bozuyor sizdede göbek kaldı mı nasıl gider bu