Nurberamom Cns15 şuan atak haftasında olduğumuz için gece uykusuna 1 civarı yatıyor onun öncesinde öğrendiği herşeyi yapmaya çalışıyor on dakika kendi kendine konuşuyor gülüyor☺️ Saat 1 ile 10 arası 2 emzirme ile uyuyor herhangi bir sorunu gazı vb yoksa
Nurberamom Cns15 atak haftası yüzünden mi yoksa artık alışkanlık mi oldu bilmiyorum. Uyku eğitmeni ile görüştüm sabah 7-8 civarı kaldırıp gündüz Max 5 saat uyutmaliymisim toplam. Ve akşam da yine 7-8 gece uykusuna yatirmaliymisim ama gel gör ki şuan hiç birini uygulamak mümkün değil 😌
nibado Gece kucağımda olmadığı sürece asla uzun süre uyumuyor yatağa koyuyorum 5 dk sonra uyanıyor. Kucağımda iken de saatlerce uyuyor emzirmek için zor uyandırıyorum hatta altını değiştirirken bile uyanmıyor. Ama gel gör ki yatağında asla ve asla uyumuyor. 3-4 gecedir hep göğsümde uyuyor. Atak haftasındadır diye düşünüyorum
Nurberamom nibado hesaplama yaptınız mı😌 önceden bu durum yoksa ve yeni oluştu ise öyledir muhtemelen. Yatağında uyutmaya çalıştığınız zaman hiç uyumuyor mu
Miniktirtillarim nibado direkt besigin icinemi koyuyorsunuz yoksa herhangi babynest reflu yatagi vs gibi bisey varmi Simdi soyleki bebislerimiz daha küçük olduğu icin alan genis oldugu zaman uyuyamiyorlar maalesef Hic bisey olmasa bile elinizde ince bi pikeyi rulo yapip etrafindan sardirin alani dar olsun biede kendinize ait o an ustunuzdeki tshirti falsn koyin besige
Nurberamom Cns15 7 Ekim’de doğdu. Ama atak haftası doğması gereken tarihe göre hesaplanıyor şuan bitmesine 3 gün kaldı diyor beklemedeyim ☺️
Orhnkrn Yaa bizde tam düzene girdik derken 3 gündür yine düzen flan kalmadı, gece uykumuz hiç yok bizimki biraz gazlı bi bebek😞 gece uykusuna geçemiyor bir türlü, sabaha karşı 5 den sonra anca uyuyoruz
Nurberamom Orhnkrn sizin gece gündüz karıştı mi acaba ondan mi böyle yapıyor bunu düzenlemek gerçekten çok zor. Gaz için neler kullanıyorsunuz etkisini görmediniz mi hiç?
Nurberamom nibado ben reflü yatağını kucağıma koyup onun üstünde emziriyorum ya da uyutuyorum tam daldıktan on dakika sonra falan ya yatağın üzerine ya da Beşiğine o şekilde koyuyorum o yüzden yabancılık çekmiyor sizde deneyebilirsiniz